Zdravíčko, v jakejch případech zadřu ojnici na klikovce? Myslím že tam bylo roztavený pouzdro, ve kterým bylo ložisko, jinak řečeno - ta ojnice se na klice skoro nehýbala. Jinak ta ojnice byla namodralá blízko spodního ložiska. V chladícím okruhu sem měl 2/3 chladící kapaliny z celkovýho objemu. Na lopatkové turbínce co žene vodu chladícím okruhem sem měl ulomenou jednu lopatku a na ozubeným kole co pohání tu turbínku byly ulomený dva zuby, ale ,,nejspíš" to vše fungovalo. Jde o to, že sem to koupil od jednoho borce se slovama že je vše v pořádku a doplněný, že je to pojízdný a že to vydrží. Vzal sem to a ujel na tom dom hned ten den 200km bez problému. Další den sem si vyjel a po 50km sem to zadřel na té ojnici. Celkem sem najel 250km aniž bych to víc točil. Tak ted řeším jak z toho borce dostat aspon pulku, protože mně ještě neřekl že nejede ukazatel teploty =) Hold, moje první máša a jak to dopadá =( sem naletěl. A ještě bych se chtěl zeptat v kolika otvírá u Cagiváckejch dvoutaktů termostat? Nebo kdy by MĚL otvírat?