Cagiva Club®
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Cagiva Club®

O Cagiva Clubu®
 
PříjemHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

 

 Canyon 600 info

Goto down 
3 posters
AutorZpráva
jurla




Poeet p?íspivku : 1
Registration date : 07. 04. 08

Canyon 600 info Empty
PříspěvekPředmět: Canyon 600 info   Canyon 600 info Icon_minitimeMon Apr 07, 2008 2:26 pm

Zdravím, jsem začátečník na moto a koupil jsem si Canyon 600 (vždycky se mi líbil...) a chtěl bych se zeptat, jak často by se měl měnit olej a filtr (jaký olej tam patří), jak často by se měla měnit svíčka (jaká tam má být), kolik by měla být vůle na ventilech (když je nastartovaný tak je slyšet jak klapou ventily, původní majitel říkal, že je to normální) a další info o údržbě (kolik vydrží rozvody, spojka, řetěz...) teď to má najeto 24 tis km, tak na co všechno bych si měl dát pozor, aby se to někde nerozsypalo... Wink
Díky za každou radu
Návrat nahoru Goto down
Quik

Quik


Poeet p?íspivku : 123
Age : 32
Registration date : 11. 02. 08

Canyon 600 info Empty
PříspěvekPředmět: Re: Canyon 600 info   Canyon 600 info Icon_minitimeTue Apr 08, 2008 9:44 am

jurla napsal:
Zdravím, jsem začátečník na moto a koupil jsem si Canyon 600 (vždycky se mi líbil...) a chtěl bych se zeptat, jak často by se měl měnit olej a filtr (jaký olej tam patří), jak často by se měla měnit svíčka (jaká tam má být), kolik by měla být vůle na ventilech (když je nastartovaný tak je slyšet jak klapou ventily, původní majitel říkal, že je to normální) a další info o údržbě (kolik vydrží rozvody, spojka, řetěz...) teď to má najeto 24 tis km, tak na co všechno bych si měl dát pozor, aby se to někde nerozsypalo... Wink
Díky za každou radu
v tom ti moc neporadim Very Happy ja jsem na 2takt 125 ;-)
Návrat nahoru Goto down
http://www.cagiva.mysteria.cz
biiagi

biiagi


Poeet p?íspivku : 157
Age : 32
Registration date : 04. 01. 08

Canyon 600 info Empty